onsdag den 13. januar 2016

Good news, at last!

Hi
It has been a few days since my last update, but now there's finally good news : I started at a pain clinic - and it looks promising . At least I have less pain attack than for just a few weeks ago.

I've not made so many cards lately. I've taken op embrodery again. I'm making a lamp shade to my grandson. After that, I'm making an advent calender. Here the motif are a train packed with gifts.


Left: The card is closed, Right: Open
TV: kortet er lukket, TH: kortet er åbent, og viser en "hemmelig" besked. 


Left: The card is closed, Right: The card is open
TV: kortet er lukket, TH: kortet er åbent,





Det er nogle dage siden sidst, men nu er der endelig positivt nyt: Jeg er begyndt på en smerteklinik - og det ser lovende ud. I det mindste er har jeg færrer smerter end for blot et par uger siden.
Jeg har ikke lavet så mange kort på det sidste. Jeg er nemlig begyndt at brodere igen. Jeg er ved at brodere en vågelampe til mit barnebarn. Tro det eller ej, det er et julemotiv! Bagefter skal jeg lave en julekalender. Her er motivet et tog pakket med gaver.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar