tirsdag den 14. juli 2015

Masser af kort og en trist nyhed

Den triste nyhed: I dag var dagen hvor jeg fik den triste nyhed at min moster Edith døde i morges. Ud af min mors søskende, er der nu kun min morbror Børge tilbage. De var 9 søskende, hvoraf 6 levede og 3 døde som små.
Hun vil blive husket med kærlighed og varme. Ære være hendes minde.


På grund af smerter var jeg var lige en sviptur omkring Skejby sygehus i aftes, så i dag er lidt "dagen derpå". Jeg er dybt taknemmelig for en familie som hjælper når der er brug for det, også når det skal gå lidt stærkt.

Så er jeg ellers i gang med at pakke mit arbejdsværelse/soveværelse ned. Jeg har godt nok smidt meget væk de sidste par måneder, men der er stadig meget. Mine hobbyinteresser er alsidige: genealogi, broderi, perlesyning, og sidst men ikke mindst - og fylder mest - de kort som jeg holder så meget af at lave. Hav en rigtig dejlig aften, hvor end I måtte være.


Her er nogle af de kort som er kommet i kassen til OSH













    


 

 

 




  












Blomsterne er fra http://hobbybien.dk/101021-heartfelt-creations



 
 Igen et Mo Manning stempel, denne gang fra Big Guy serien: big-guys-garden



Gamer drengen er et digitalt stempel fra justinklined.com
Stemplet er gratis - og der er flere der ikke koster noget, lidt for enhver smag).




1 kommentar:

  1. Ien en masse skønne OSH kort - jeg spotter en ny stjernedie - den har jeg også og den er GOD. Pøj pøj med hussalget og alt det nye herfra.

    SvarSlet