tirsdag den 21. juli 2015

Mo Manning stempel!

Jeg manglede sådan et billede af en lille gut i en flyvemaskine. Jeg ville gerne bruge den til OSH. Jeg fandt et, men Charlie fra HQ fortalte mig at det var et piratbillede, så det kunne ikke bruges. Jeg skrev så til Mo Manning, jeg har købt 34 af hendes digitalestempler. Jeg er vild med den humor som hun har i sin streg. Nå, måske kunne jeg overtale hende til at overveje at lave et stempel. Jeg sendte det stempel med som jeg ikke kunne bruge. Hun skrev tilbage, at det ville hun se på! Pludselig var stemplet der, jubiiiiiiii


Mo Mannings: airplane

Ellers har jeg kun fået lavet få kort. Smerter har desværre stået på dagsordenen..
Men dette er det blevet til:




Og da det stadig er "Christmas in July" - så er her et julekort mere:


1 kommentar:

  1. Så fint at hun kunne lave et. Og det er supercute. Øv til smerterne - VÆK med dem.

    SvarSlet