mandag den 22. juni 2015

Undskyld mit fravær - at være bedstemor - velgørenhed! - og nogle sjove ideer!!!!

Undskyld mit fravær. Som mange ved er jeg ikke hel rask, og jeg har haft en del smerteanfald. Tid skal prioriteres, og det er desværre gået ud over min blog.

Jeg nyder at være blevet bedstemor. Det er nu også let, for Mads er sådan en dejlig dreng. (Det synes alle forhåbentlig om deres børn/børnebørn). Det er en super oplevelse at se Grethe og Aske være forældre. De er fantastiske sammen med Mads.

Grethe og Mads kom på besøg i går. Jeg har ikke set ham i et par dage, og alligevel har han forandret sig rigtig meget. Han har fået rigtig mange ansigtsudtryk. Det er sjovt! Han er aldrig kedelig at være sammen med. Han er kun 7 uger gl., men det føles som om han har været hos os altid.



Velgørenhed:
Har du ekstra tid - og lidt hobbyting i overskud?
Prøv at se denne side, de laver ting til velgørenhed. Det er godt nok i USA. Jeg har dog meldt mig til et broderiprojekt.
Hvis du kender du tilsvarende i Danmark, vil du så ikke nok sende mig en kommentar. På forhånd Tusind tak.  http://www.cyberstitchers.com/galleries/

10 sjove ideer ved juletid - fra youtube: http://www.quirkyfeeds.com/paper-roll-with-tin-foil/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar