torsdag den 9. april 2015

Mine nye - "brugte" stempler!

Jeg må bare vise jer mine nye, brugte, stempler.
Jeg har lige opdaget et Svensk firma der hedder: Bildmalarna. Jeg er bare så betaget af deres stempler, næsten mere end jeg er af Magnolia stemplerne (og dem har jeg mange af). Måske fordi på Bildmalarna er der tegnet ansigter, det er der ikke på Magnolia stemplerne. Efter at have tænk over hvorfor jeg kan lide netop disse to firmaer, gik det op for mig: de er begge svenske. Altså Nordiske i deres streg, hvis man kan sige det sådan. De virker genkendelige i deres motiver. Jeg ved det ikke, men jeg ved jeg gerne vil have flere af Bildmalarna stempler. Jeg gik på nettet for at søge dem - for så at finde ud af at de lukkede firmaet 31 Dec 2014. Hvor uheldig kan man være. Heldigvis er der fb grupper som sælger hobbyting, også brugte, og der fandt jeg nogle. Jubiiiiiiiiiiiiii.  De eneste som er nye er magnoliablomsterne, de er købt hos Sirstampalot i UK.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar