onsdag den 1. april 2015

At 'miste' (to mist) (spraymale med vand og farve)

Jeg er blevet hel glad for at 'miste' (spray med vand tilsat koncentreret farve) på papir. Sikke meget design papir man sparer at skulle købe. Ikke at mit kan erstatte det, men jeg prøver og prøver og på et tidspunkt håber jeg at det kan til en vis grad...


Her har jeg mistet direkte på kortbasen - det er jeg ikke sikker på jeg skal igen, jeg overvejer... 



Blonden øverst er misvisende, den er magen til den i bunden, det er bare sådan lyset falder, og farven på papiret. Igen det er papir jeg selv har farvet/mistet. Lars kom og sagde at jeg da ikke skulle spare, der skulle altså en blonde i toppen også. Det lod jeg mig ikke sige to gange. 
Så nu er BKI-dåsen færdig.


1 kommentar:

  1. Den er blevet så flot Conny...det er faktisk pænest med blonde både i top og bund., synes jeg. Du er fyldt med gode ideer. :o)

    SvarSlet